Sunday, August 30, 2009

30 Ogos 2009 / 12.50 am

Hmm ..
sambung balik ..
aku kawan dengan budak laki ni dari darjah 1 ..
then mase darjah 4 kitorang same-same pindah sekolah ..
pastu lama tak nampak ..
sampai hari tu mase terawih hari sabtu ..
nampak dia ..
so we exchange each other phone number ..
then we text .. and text .. and text ..
he keep saying that he love me ..
he miss me ..
etc .. etc .. etc ..
until one morning he confess to me ..
"coz i already had a girlfriend"
aku tak kisah ..
tapi ape motif dia selama ni ckp sayang kat aku ..
rindu kat aku la ..
ape motif dia ?
aku pun tak tau la ..
dia rasa dengan cakap sorry dah cukup ..
tapi pada aku tu tak cukup ..
sebab dia dah main-main kan perasaan aku ..
dia ingat aku ni mainan ke ape nak buat main-main ?
tau la dia tu budak MCKK ..
tau la dia pandai ..
bajet boleh sakit kan hati orang senang-senang la ..
tak pe lah ..
dari aku cerita panjang-panjang kat sini ..
buat sakit kan hati aku lagi ..
baik aku tido ..
hahaha ..
well ..
act .. tengah mencari jalan untuk menenagkan diri ..
so ..
salah satu nya blog ni la ..
kesian blog ni jadi mangsa maki hamun aku ..
okay lah ..
jam dah pukul 12.50 am ..
aku dah tak larat nak jadi burung hantu lama-lama ..
penat ..

No comments:

Post a Comment