Thursday, February 25, 2010

This is what happen ...................

WHEN .....

i didn't study at ALL !

i didn't open my revision book at ALL !

i buat BODO dalam kelas !



BUT .....

Pusat Tuisyen Integriti ( PTI )

REALLY HELP ME A LOT ..
KALAU TAK .. SATU BENDA PUN TAK TAU APA YANG PN. CHIA AJAR !

EXAM is in two weeks time ..

Sunday, February 21, 2010

Tujukkan sesuatu Ya Tuhan !

Musik dari jiwa

Lagu dari hati

Cerita sepurnama

Canda dan menangis



Belum ku selami

Caturan terjadi

Lelah dipukul badai

Apa mungkin terlerai?



Oh...



*Soalan tersendu

Balas hampa bisu

Tuhan, tunjuk sesuatu

Apa dia yang satu itu...



Tunjukkan aku..

Tunjukkan aku..



Chorus:



Apa bisa ku cinta

Kamu seperti mana

Aku dicinta kamu

Aku dijaga kamu



Atau kamu terlalu

Indah buat diriku

bidadari diriku

aku pun tak menahu..



ulang *



aku pun tak menahu.. x3

apa bisa ku cinta.. x3

tuhan tunjukkan aku..

Friday, February 19, 2010

Be my Valentine !

Love, it's a special day
We should celebrate and appreciate
That you and me found something pretty neat
And I know some say this day is arbitrary

But it's a good excuse, put our love to use
Baby, I know what to do
Baby, I...
I will love you
I'll love you, I'll love you

Love, I don't need those things
I don't need no ring
I don't need anything
But you with me
'Cause in your company
I feel happy, oh so happy and complete

And it's a good excuse, put our love to use
Baby, I know what to do
Baby, I...
I will love you
I'll love you, I'll love you

Yeah, it's a good excuse, put our love to use
Baby, I know what to do
Baby, I...
I will love you
I'll love you, I'll love you

So won't you be my honey bee?
Giving me kisses all the time
Be mine, be my Valentine

So won't you be my honey bee?
Giving sweet kisses all the time
Be mine, be my Valentine

Oh, be my Valentine

Seribu Kali Maaf !

maaf kan aku kerana kau sangka aku membenci kau .. tidak .. segala nya masih berputar segar di dalam otakku .. tak mungkin aku akan melupakan segala yang kau pernah lakukan terhadap aku ..


Terima Kasih Cinta !

Pancaroba ..

sekali dengar dah macam lagu GSM ..

hidup penuh dengan pancarobba ..

yeah ..

hidup ini terlalu banyak pancaroba ..
lagi2 antara aku dan dia ..
aku tahu .. memang salah kerana kepercayaan aku terhadap dia tidak seteguh iman di dada ..
tapi semuanya kerana kata2 si dia yang buat kan aku tak bisa nak percayakan dia ..

ya allah .. apa la nak jadi dengan aku ni ..

tapi tak mengapa ..

kalau kau percayakan aku .. aku yakin .. suatu hari nanti tahap kepercayaan aku terhadap kau akan menjadi lebih dari iman yang terpahat di dada ini ..

PERCAYAKAN AKU !

Thursday, February 18, 2010

Ketika Itu

yeah ..

salah aku sendiri kerana teringat akan pertemuan pertama ..
kenangan itu membuat hatiku bagai dirobek dgn pisau yang tajam ..
sedangkan kerana lidah kau itu hatiku terasa dirobek ..

maafkan aku Fucker ..
aku dah berusaha doakan kebahagiaan kau ..
maafkan aku ..

terima kasih Fucker ..

Hanya ini yang Kupinta

Maaf kan aku sekiranya ..

kecantikan yang kau utamakan ..
fizikal yang kau pentingkan ..

kerana ..

aku hanya insan biasa ...
tidak seindah bahasa ...

hanya ini yang kupinta ..

Sayangi aku sepertimana kau sayangi insan lain ..

Sunday, February 14, 2010

Untuk Kau !

tahniah ye kerana mengungguli gadis elektrik pujaan hati kau ..

i tu kata2 aku masa mula2 aku tau..

lepas baca blog engkau tempoh hari ..

tagline aku bertukar ..

'karma tetap karma'
'what goes around will come around'

im sorry dear .. dah terlalu banyak aku doakan untuk kau .. tetapi aku rasa mungkin sebab rasa sakit hati yang lebih dari rasa gembira untuk kau .. sebab itu karma terjadi .. aku minta maaf dari engkau kerana perasaan benci terus melanda .. maafkan aku .. aku tak mampu menhan rasa BENCI .. bila kau utarakan msg2 tersebut .. B - E - N - C - I adalah kata2 yang timbul dari hati .. maafkan aku .. aku akan terus membenci kau hingga akhir hayat aku ya !

Happy valentine FUCKER !

Tuesday, February 9, 2010

B - R - A - C - E - S !

I really really really really need braces .. but just now , the doctor told me that maybe another six months ! that is so not fair !



braces Pictures, Images and Photos

p/s : i know , the picture is like shit ! but i really need it ! A.S.A.P

Saturday, February 6, 2010

Silencer .

i need a gun .. i need a silencer .. i need a bullet .. i need to kill my self .. i need to be in my room .. i need to lock the door .. i need to put the bullet .. i need to put the silencer .. i need to pull the trigger .. POOM ! i need a grave by now .. IM DEAD !

Friday, February 5, 2010

Kata-kata terakhir dari AKU !

yeah ! congrats kerana gadis elektrik pujaan hati kau telah berjaya kau miliki .. tahniah ya jantan ! aku doa semoga berkekalan ! yeah ! aku tau kau takut sama karma .. macam mane aku maafkan kau sekalipun .. aku tetap yakin what goes around will still come around la jantan ! btw ! congrats ouh !

yeah .. tu je aku nak cakap kat kau !

Thursday, February 4, 2010

Quotes of the day

Every great work of art has two faces, one toward its own time and one toward the future, toward eternity.


by : Daniel Barenboim