Monday, May 3, 2010

Hatiku Berkata :

Jangan risau , hari ini hanya hati aku yang menulis , hati aku sering berkata pada aku , sudah lah SUE , tiada gunanya kau berharap pada dia , sudah terang lagi yang dia nyatakan bahawa ada kekasih itu satu beban , ini bermakna kau itu satu beban kepada dirinya , hentikan lah SUE , aku berasa penat dengan perasaan kau , kau sering cuba untuk membahagiakan semua pihak , tetapi kau ? adakah kau bahagia ? adakah orang membahagiakan engkau ? tidak SUE , SUE aku dicipta untuk bersama kau sepanjang hayat agar kau sedar hati dan perasaan kau , tetapi 17 tahun kau penuh dengan perasaan sedih , hiba , tangis , DIA tidak menghiraukan kau SUE , mungkin DIA menyatakan SAYANG kepada kau , mungkin dia memanggil kau SAYANG , apakah benar sayang dia kepada kau ? aku tidak merasakannya , sudahlah SUE , hentikan lah segala perasaan hiba dan tangis kau , kau berhak untuk merasa kebahagiaan yang patut kau kecapi sekian lama .

Lots of Love,
Hati .

No comments:

Post a Comment