Tuesday, December 18, 2012

Define sharing problem.

Cakap salah, tak cakap pun salah, macam mana nak selesaikan dilema ni?

Bila tak cakap, simpan sendiri, nanti dikatanya kita tak suka kongsi masalah.  Tapi bila kita cakap, kongsi dengan dia, dia kata kita merungut.  Hmm, apa definisi kongsi masalah pada dia sebenarnya?

Jadi, kesimpulannya, setiap kali aku ada masalah, aku hanya luahkan di twitter, kalau dia perasan, dia tanya, kalau tidak, dia buat tak tau je la... Apa lagi aku nak harapkan, terima je lah seadanya ye dak?

No comments:

Post a Comment